Piła: Ulica Kazimierza Wielkiego w Pile - jezdnia, odwodnienie, krawężniki i usunięcie kolizji.
Numer ogłoszenia: 46919 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27618 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulica Kazimierza Wielkiego w Pile - jezdnia, odwodnienie, krawężniki i usunięcie kolizji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ul. Kazimierza Wielkiego- od ul. Równej do ul. Szkolnej(działki o nr geod.: 400, 398,396, 648, 658, 647), w zakresie: jezdnia, odwodnienie, krawężniki i usuniecie kolizji. Długość odcinka do realizacji ok. 234 m. Zakres robót: 1) wykonanie - warstwa wiążąca : nawierzchnia z mieszanek asfaltu o grubości 7 cm 2) wykonanie - warstwa ścieralna: nawierzchnia z mieszanek asfaltu SMA o grubości 5 cm 3) podbudowa pod nawierzchnię z kruszywa łamanego o grubości 20 cm 4) krawężniki betonowe wystające 12 cm i najazdowe 4 cm o wymiarach 15 x 30 cm na ławach betonowych 5) ścieki z kostki betonowej o grubości 8 cm (20 x 20) na podsypce cementowo - piaskowej  6) włączenie do istniejącego wodociągu rur betonowych o śr. 1000 mm za pomocą odgałęzienia siodłowego FABEKUN Dn 160 mm 7) włączenie do istniejącej studzienki rewizyjnej przewodem o śr. 160 mm - montaż tulei ochronnych 8) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem - 10 szt. 9) wpusty ściekowe żeliwne o wymiarach 500 x 500 mm - 10 szt. 10) regulacja pionowa studni dla włazów kanałowych wraz z naprawą 11) opracowanie oraz wdrożenie czasowej organizacji ruchu oraz projektu organizacji budowy na czas realizacji zadania wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych; 12) skuteczne zabezpieczenie terenu budowy 13) wykonanie i dostarczenie w dniu odbioru inwentaryzacji powykonawczej w ilości 6 szt. wraz z kompleksową dokumentacją powykonawczą w 2 egz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394095,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ