Piła: Remont pomieszczeń w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynku Przedszkola Nr 5 w Pile
Numer ogłoszenia: 36355 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynku Przedszkola Nr 5 w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynku Żłobka nr 1 w Pile Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Prace rozbiórkowe: - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych i stalowych oraz kratek wentylacyjnych, - rozbiórka boazerii, ścianek działowych i szaf wnękowych, - rozebranie ścianek z cegły, - wykucie otworów pod kratki wentylacyjne, - rozbiórka płytek ściennych, skucie tynków wewnętrznych, - rozbiórka posadzki z paneli, wykładzin i płytek podłogowych, - wywóz gruzu na wysypisko. 1) Prace zabezpieczające. 2) Prace murarsko-tynkarskie - w tym: - murowanie i tynkowanie ścianek działowych, - obudowa rur kanalizacyjnych i biegów w klatce schodowej, - gruntowanie, wyrównanie tynków, wykonanie tynków szpachlowych na sufitach i ścianach, ułożenie tynków żywiczno-mineralnych, - obsadzenie kratek wentylacyjnych, - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach, - ułożenie wykładziny typu tarkett, paneli podłogowych, płytek podłogowych antypoślizgowych, - montaż drzwi, - montaż ścianki z profili PCV ora montaż szaf wnękowych, - montaż balustrady schodowej z rur ze stali nierdzewnej, - malowanie ścian i sufitów, rur. 3) Prace instalacyjne: - demontaż rur urządzeń i armatury sanitarnej, - montaż nowych rur i armatury sanitarnej, - wymiana rur oraz piecyka gazowego wody przepływowej, - demontaż i ponowny montaż grzejników c.o. 4) Prace elektryczne: - wymiana opraw świetlówkowych, - wymiana gniazd wtyczkowych i łączników. Szczegółowo wszystkie prace do wykonania opisane są w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 1.2. Warunki zapłaty: - za roboty Wykonawca może wystawić dwie faktury VAT, pierwszą po wykonaniu ok. 50 procent robót oraz fakturę końcową po bezusterkowym odbiorze końcowym robót, - termin płatności faktur do 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury, - do każdej faktury Wykonawca dołączy protokół wykonania robót podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - Płatnikiem faktur jest Przedszkole Nr 5 w Pile. 1.3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2800 zł słownie: dwa tysiące osiemset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ c) wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik - załącznik nr 7 do SIWZ d) dokument wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą Zamawiającego, zgodnych z treścią umowy. 2. Dopuszcza się zmianę rozwiązań technicznych na podstawie protokołu uzgodnień, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zmiany zostaną wprowadzone do projektu powykonawczego. 3. W przypadku gdy określone w ust. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów inwestycji traktuje się je jako roboty dodatkowe i Zamawiający musi złożyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie, w trybie wynikającym z art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w innych niż wymienione w ust. 1-4 okolicznościach jeżeli ich wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10 ; 64-920 Piła Kancelaria Główna p.134 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie