Piła: Przebudowa skrzyżowania ulic Bydgoskiej - Lutyckiej - Lelewela w Pile - sygnalizacja świetlna, zatoka autobusowa, usunięcie kolizji
Numer ogłoszenia: 33071 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic Bydgoskiej - Lutyckiej - Lelewela w Pile - sygnalizacja świetlna, zatoka autobusowa, usunięcie kolizji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa skrzyżowania ul. Bydgoskiej , ul. Lelewela i ul. Lutyckiej, obejmująca roboty drogowe, sygnalizację świetlną, usunięcie kolizji . Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa skrzyżowania ul. Bydgoskiej , ul. Lelewela i ul. Lutyckiej, obejmująca roboty drogowe, sygnalizację świetlną, usunięcie kolizji , organizację ruchu, a także kwestie drogowe związane z koniecznymi zmianami w chodnikach, okrawężnikowaniu, nawierzchniach i zieleni. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) okrawężnikowanie oraz obrzeża 3) roboty ziemne 4) poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni 5) frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni 6) demontaż nawierzchni chodników w obrębie skrzyżowania i budowa nowej nawierzchni z kostki betonowej 7) odwodnienie jezdni poprzez wpusty uliczne i przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej 8) usunięcie wszelkich kolizji energetycznych , teletechnicznych itd. ( poniesienie kosztów z tym związanych np. nadzór Netii, telekomunikacji ) 9) przebudowa oświetlenia drogowego ( słupy, oprawy, źródła światła zostaną wykorzystane z demontażu z Al. Wyzwolenia. W harmonogramie realizacji robót należy uwzględnić fakt , iż słupy z oprawami zostaną zdemontowane przez innego wykonawcę Zamawiającego w terminie około 20-30. 04.2012r. W zakresie wykonawcy należy transport zdemontowanych słupów i opraw z Al. Wyzwolenia w Pile na nowe miejsce wbudowania ( odległość ok. 3 km). Zdemontowane słupy betonowe należy zutylizować a oprawy zdać do magazynu ENEA ul. Poznańska 34 w Pile. 10) roboty wykończeniowe 11) pełna obsługa geodezyjna i geotechniczna 12) oznakowanie pionowe i poziome 13) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 14) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD 15) wykonanie dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 8 szt.) 16) dokonanie rozruchu sygnalizacji wraz z przeszkoleniem przedstawicieli MZK Piła 17) wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły (wzór poglądowy w załączeniu). Tablica o wymiarach 2m na 1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Wzór tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych robót. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ c) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ d) dokument wniesienia wadium (potwierdzony za zgodność z oryginałem)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim zaleganie przez 5 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu  z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej.  zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; - zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak