Piła: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie Nr 1 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka
Zadanie Nr 2 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa mężczyzn
Numer ogłoszenia: 31719 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka Zadanie Nr 2 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa mężczyzn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka. Zadanie Nr 2 - Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa mężczyzn. Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40m x 1m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku miasta Piły i haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w trakcie transmisji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na strojach zawodników. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta: www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na materiałach reklamowych i informacyjnych Wykonawcy (programy zawodów, plakaty, bilety). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczy o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Zorganizowanie jednej otwartej imprezy sportowo-rekreacyjnej dla mieszkańców miasta pod hasłem: Zadanie Nr 1 - Piła pod koszem Zadanie Nr 2 - Piła pod siatką Każde zadanie stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniona wycena działań promocyjnych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 3) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40m x 1m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku miasta Piły i haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w trakcie transmisji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na strojach zawodników. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta: www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na materiałach reklamowych i informacyjnych Wykonawcy (programy zawodów, plakaty, bilety). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczy o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 8. Zorganizowanie jednej otwartej imprezy sportowo-rekreacyjnej dla mieszkańców miasta pod hasłem: Piła pod koszem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2012 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa mężczyzn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40m x 1m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku miasta Piły i haseł promocyjnych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w trakcie transmisji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na strojach zawodników. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta: www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły określonego w załączniku nr 4 do SIWZ na materiałach reklamowych i informacyjnych Wykonawcy (programy zawodów, plakaty, bilety). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczy o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Zorganizowanie jednej otwartej imprezy sportowo-rekreacyjnej dla mieszkańców miasta pod hasłem: Piła pod siatką..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.