Piła: ANALIZA STANDARYZACJI ZATRUDNIENIA W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ PIŁA
Numer ogłoszenia: 14507 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ANALIZA STANDARYZACJI ZATRUDNIENIA W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ PIŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Analiza standaryzacji zatrudnienia w szkołach podstawowych i gimnazjach prowadzonych przez Gminę Piła. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie opracowania pt. Analiza standaryzacji zatrudnienia w szkołach podstawowych i gimnazjach prowadzonych przez Gminę Piła składającego się z: - analizy organizacji 6 szkół podstawowych, 2 gimnazjów i 3 zespołów szkół składających się ze szkoły podstawowej i gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Piła oraz - przygotowania na podstawie tej analizy propozycji standaryzacji zatrudnienia nauczycieli i pracowników administracyjno-gospodarczych. Analiza organizacji szkół ma obejmować: 1) analizę porównawczą organizacyjnych warunków kształcenia w poszczególnych szkołach zawierającą m.in.: proporcje rozdziału środków pomiędzy różne typy szkół (w porównaniu z przeciętnymi proporcjami dla podobnych do Gminy Piła wielkością JST), skalę nieuzasadnionych nierównomierności rozdziału środków pomiędzy jednostki tego samego typu oraz trendy zmian wskaźników organizacji; 2) propozycje lokalnych standardów zatrudnienia uwzględniających obowiązujące przepisy prawa, politykę oświatową władz miasta oraz inne uwarunkowania lokalne; 3) propozycje wytycznych określających zasady przygotowywania i zatwierdzania arkuszy organizacyjnych na rok szkolny 2012/13 zgodnie z lokalnymi standardami zatrudnienia, przydatnych do wydania aktów prawa miejscowego; 4) przeprowadzenie dwóch prezentacji w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, których przedmiotem będzie przedstawienie rezultatów przeprowadzonych analiz oraz wynikających z nich wniosków; 5) przeprowadzenie jednego szkolenia w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla osób sporządzających arkusze organizacyjne placówek. Opracowanie powinno zawierać propozycję standaryzacji zatrudnienia nauczycieli i pracowników administracyjno-gospodarczych, czyli określenie sposobu wyznaczania limitów etatów przeliczeniowych w poszczególnych szkołach w zależności od liczb uczniów oraz innych istotnych czynników. Limity zatrudnienia poszczególnych szkół powinny być możliwe do wyliczenia w używanych przez te szkoły do układania arkuszy organizacyjnych programach Arkusz Optivum..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie