Piła: TURYSTYCZNE PRZYSTANIE WODNE NA RZECZE GWDZIE - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (ILOŚĆ PRZYSTANI DO ZAPROJEKTOWANIA - 5 SZTUK)
Numer ogłoszenia: 14591 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345563 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TURYSTYCZNE PRZYSTANIE WODNE NA RZECZE GWDZIE - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (ILOŚĆ PRZYSTANI DO ZAPROJEKTOWANIA - 5 SZTUK).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Turystyczne przystanie wodne na rzece Gwdzie - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (ilość przystani do zaprojektowania - 5 sztuk). Zamówienie obejmuje opracowanie oddzielnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na pięć turystycznych przystani wodnych na rzece Gwda wraz z zagospodarowaniem terenu wokół oraz dojazdem do drogi utwardzonej (ten zakres dotyczy wytypowanych lokalizacji). Lokalizacje przystani wodnych na rzece: - nr 1 - rzeka Gwda strona prawa, rejon za elektrownią w pobliżu mostu Łokietka (al. Wyzwolenia), - nr 2 - rzeka Gwda strona lewa, rejon mostów Królewskich, - nr 3 - zakole rzeki Gwda wokół wysp, strona prawa, za kładką Młyn, - nr 4 - rzeka Gwda strona lewa, przy moście Zygmunta Starego i skrzyżowaniu z ul. Walki Młodych, - nr 5 - rzeka Gwda, strona lewa, rejon pętli autobusowej na ul. Walki Młodych. Przystanie nr 1-4 winny być przewidziane zarówno dla kajaków, jak i łodzi płaskodennych, w tym planowanego do uruchomienia małego tramwaju wodnego. Przystań nr 5 winna być przewidziana dla ruchu kajakowego, z możliwością zacumowania łodzi innego typu. Dla wszystkich przystani należy w ramach zagospodarowania terenu wokół uwzględnić w projekcie należy w szczególności: - elementy małej architektury: kosze na śmieci, ławki, siedziska, tablicę informacyjną, regulamin korzystania (te elementy winny być dobrane w nowoczesnym stylu i w wykonaniu maksymalnie odporne na zniszczenie), - zieleń i nasadzenia, - pomost wyjście na wodę, trap i inne niezbędne elementy urządzeń wodnych o wymiarach i technologii umożliwiających planowany i bezpieczny sposób użytkowania (w szczególności barierki zabezpieczające). Projektowane pomosty i trap winny zapewniać poruszanie się na wodzie w zależności od poziomu wody w rzece, - w zależności od uwarunkowań należy zaplanować lokalizację np. zadaszonych otwartych wiat z siedziskami i stołami. Preferowana konstrukcja wiaty - drewniana lub stalowa, architektura nawiązująca do otoczenia. Dla poszczególnych przystani należy uwzględnić w projekcie połączenie miejsca przystani z sąsiadującym najbliższym ciągiem pieszym lub pieszo rowerowym. Dla lokalizacji nr 1 i 5 należy zaprojektować dojazd dla pojazdów transportujących łodzie. W ramach przedmiotu zamówienia należy także: - rozwiązać projektowo kolizje z istniejącymi mediami, w szczególności z kablami elektroenergetycznymi, teletechnicznymi itd. Wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji, rozwiązać kwestie odwodnienia. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : 1) uzyskanie podkładu geodezyjnego - mapy do celów projektowych, 2) inwentaryzacja hydrologiczno-terenowa miejsc lokalizacji przystani, 3) ocena geologiczna podłoża w zakresie możliwości i sposobu posadowienia obiektów, 4) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. mapy własnościowej oraz wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek, na których prowadzone będą roboty, 5) dokonanie wizji lokalnej oraz inwentaryzacji stanu istniejącego, w tym istniejących drzew i krzewów, 6) przedstawienie koncepcji zaproponowanych rozwiązań, 7) wykonanie operatów wodno-prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa wodnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i decyzji od zarządcy rzeki (RZGW Poznań) oraz Starosty Pilskiego, 8) uzyskanie wszelkich innych wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień, w tym z właścicielami gruntów. W przypadku obowiązku podpisania stosownej umowy przez Zamawiającego obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie stosownego wniosku w tym zakresie w wymaganych przez instytucję ilościach plus 1 egzemplarz archiwalny dla Zamawiającego, 9) uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji od Wojewódzkiego konserwatora zabytków (dla terenów ochrony archeologicznej), 10) informowanie Zamawiającego w terminie co 2 tygodnie pisemnie o postępach prac, zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywanie stosownych uzgodnień i weryfikacji, 11) uzyskanie protokołu ZUD, 12) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytania w czasie do 2 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 4 dni od daty zgłoszenia problemu. W przypadku wezwania Zamawiającego projektant zobowiązany jest do przybycia na miejsce budowy w celu rozwiązania problemów w trakcie realizacji w terminie do 4 dni od daty pisemnego wezwania, przy czym przyjazd i pobyt projektanta odbędzie się nieodpłatnie, 13) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych, 14) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń (np. dla przystani decyzje Wojewody Wielkopolskiego, dla zjazdów- decyzje Starosty Pilskiego, dla zagospodarowania terenu możliwe zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę - stosowną analizę winien wykonać Wykonawca i przedstawić Zamawiającemu). Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: 1) Projekty budowlano-wykonawcze oddzielnie na poszczególne lokalizacje - po 6 egz dla każdej dokumentacji, która wymaga pozwolenia. 2) Przedmiary robót - 2 egz. 3) Kosztorysy nakładcze - 2 egz. 4) Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 3 egzemplarze dla każdej lokalizacji. 6) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych np. na płytach CD - po 2 komplety dla każdej lokalizacji. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m.in. graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych. Wszystkie nośniki winny być opisane w sposób jasny i czytelny. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do oferty wycenę prac projektowo-kosztorysowych oddzielnie dla każdej lokalizacji - zał. nr 7 do SIWZ. 2. Warunki płatności: Wykonawca wystawi dwie faktury VAT: a) pierwszą - 70% wynagrodzenia po złożeniu przez Wykonawcę w terminie umownym dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dokumentami wskazującymi na wszczęcie postępowań administracyjnych w zakresie decyzji wodno-prawnej, b) pozostałe 30% wynagrodzenia po uzyskaniu wszystkich decyzji pozwolenia na budowę, c) podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego, d) termin płatności faktur - 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66420,00
Oferta z najniższą ceną: 66420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00
Waluta: PLN.