Piła: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W PILE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 13651 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W PILE W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Pile w ramach programu MOJE BOISKO-ORLIK 2012. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Boisko do piłki nożnej o wymiarach 30m x 62m, powierzchnia całkowita 1860m² (pole gry 26m x 56m), nawierzchnia syntetyczna (sztuczna trawa), wyposażone w 2 bramki aluminiowe mocowane w tulejach z siatkami. 2) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1m x 32,1m , powierzchnia całkowita 613,11m² (pole gry 15,1m x 28,1m), nawierzchnia poliuretanowa. Wyposażenie do piłki koszykowej: stojak stalowy ocynkowany regulowany, tablica do koszykówki, obręcz uchylna, siatka do obręczy - 4 zestawy. Wyposażenie do piłki siatkowej: słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa - 2 zestawy. 3) Ogrodzenie terenu. 4) Oświetlenie terenu. 5) Ciągi komunikacyjne. 6) Adaptacja budynku ZPT na pomieszczenia sanitarno - szatniowe jako zaplecze boisk. 7) Infrastruktura podziemna. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : 1) uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych - zakres aktualizacji terenu musi obejmować aktualizację wszystkich projektowanych przyłączy, 2) uzyskanie warunków technicznych oraz uzyskanie uzgodnień branżowych, 3) uzyskanie pozwolenia na budowę, 4) uzyskanie protokołu ZUD, 5) uzgodnienie projektu przez Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji IAKS Warszawa, 6) opracowanie dokumentacji technicznych dla wszystkich branż - po 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym, 7) sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż oraz kosztorysów ofertowych - po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. Typowy projekt zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki należy dostosować do warunków lokalnych. Warunki płatności: Wykonawca wystawi dwie faktury VAT: a) pierwszą - 70% wynagrodzenia po złożeniu przez Wykonawcę w terminie umownym dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami, b) pozostałe 30% wynagrodzenia po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie