Piła: Rekultywacja terenów zdegradowanych - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile - wycinka drzew i krzewów
Numer ogłoszenia: 349249 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja terenów zdegradowanych - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile - wycinka drzew i krzewów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja terenów zdegradowanych - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile - wycinka drzew i krzewów na działce nr 66 obręb 35 Zakres prac obejmuje: 1) Mechaniczne ścinanie drzew na całej działce 2) Karczowanie pni 3) Karczowanie krzaków i podszycia na całej działce 4) oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, pni itd. 5) wywóz pociętych dłużyc na składowisko przy ul. Węglowej 9a - dokumenty przekazania dostarczyć do Zamawiającego 6) wykonawca zutylizuje karpine i gałęzie 7) Zamawiający wymaga rozliczenia usługi w podziale na: a) wycinka drzew i krzewów itd. z obszaru 3ha (oznaczonego cyframi 1,2,3 na zał. nr 7 do SIWZ)) b) wycinka drzew i krzewów itd. z pozostałego obszaru Oddzielne rozliczenie winno dotyczyć zakresu rzeczowo - finansowego (w tym fakturowania) oraz rozliczenia powstałego w wyniku wycinki drewna. 8) Zamawiający bezwzględnie wymaga obowiązku pomiaru wyciętego, zmagazynowanego i przygotowanego do transportu drewna na budowie oraz na placu magazynowym, oddzielnie dla drewna z ww obszarów. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o możliwości dokonania pomiarów Zamawiający dokona komisyjnych pomiarów drewna w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia. 9) Zamawiający wymaga podania wartości oddzielnie dla każdego kosztorysu. Uwaga: Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę na dotację z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz że posiada prawomocne stosowne decyzje administracyjne związane z wycinką drzew. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze wszelkimi opbowiązującymi w tym zakresie przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3) Podwykonawstwo - załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy: A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 2. zmiana obowiązującej stawki VAT; 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia; 4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 5. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak