Piła: Roboty dodatkowe dla Inżyniera Kontraktu projektu pn: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego
Numer ogłoszenia: 314647 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla Inżyniera Kontraktu projektu pn: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy m.in.: wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, z należytą starannością, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami; zarządzanie projektem zgodnie z najnowszym stanem wiedzy na temat organizacji, ekonomiki i techniki zarządzania oraz zgodnie z zasadami i wytycznymi dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (WRPO na lata 2007-2013); administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, w tym budowlanymi, drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, telekomunikacyjnymi oraz technologicznymi, nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów, zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, fizyczne i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, nadzór i sprawdzenie poprawności wykonania inwentaryzacji środków trwałych w poszczególnych obiektach oraz przygotowanie dokumentów OT zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej itp. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu określony został w projekcie umowy, stanowiący załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z przesunięciem terminu realizacji projektu dla wykonawcy robót budowlanych, zainstniała konieczność przedłużenia terminu pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu. Konieczność wykonania robót dodatkowych wynika z braku możliwości ich przewidzenia na etapie przygotowania inwestycji. Wskazane prace konieczne są do wykonania w celu prowadzenia robót objętych zamówieniem podstawowym. Wykonanie ww robót jest niezbędne i konieczne ze względu na właściwą i efektywną realizację przedsięwzięcia oraz w związku z koniecznością osiągnięcia celu określonego w dokumentacji projektowej. Ponadto z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, a także od ich wykonania uzależnione jest prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.