Piła: OBSŁUGA GEODEZYJNA GMINY PIŁA W 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 311201 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła , woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA GEODEZYJNA GMINY PIŁA W 2012 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Gminy P ła w 2012 r Zamówienie obejmuje następujące prace geodezyj : 1. Podziały nieruchomośc 2. Wznowienie granic nieruchomości 3. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy 4. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1-3, np. rozgraniczanie działek, sporządzanie dokumentów do regulacji stanów prawnych, p. Wykonawca poda w ofercie ceny jednostkowe za każdy z elementów zamówien a, wg formularza cenowego. Kryterium oceny ofert: cena 100 %, przy czym udział poszczególnych usłu w całości zamówienia wyno : a) Podziały nieruchomości: 80 b) Wznowienie granic nieruchomości: 15 c) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: 3 d) Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1-3 oferty cenowej: 2 %..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.18.1 -4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie /p>
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończeni : 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieni wadium
III.2) ZALICZKI
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 at przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadze ia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej rzy usługi z zakresu każdego rodzaju prac zgodnych z przedmiotem zamówie ia z podaniem miejsca i dat wykonania, liczby działek, liczby punkt w granicznych i powierzchni, potwierdzone referencjami na dowód, że usł gi zostały wykonane z należytą starannoś ą Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowani na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasa zie spełnia - nie spełni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia m szą wykazać, że łącznie spełniają ww. warun .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny spełnienia warun u udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o kt rych mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia m szą wykazać, że łącznie spełniają ww. warun .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca winien udokumentować, że dysponu e co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia wymagane przepisami usta y z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) - obecny 1 i 2 zakres uprawnień Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowani na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasa zie spełnia - nie spełni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia m szą wykazać, że łącznie spełniają ww. warun .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warun u udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, o których mowa w SIW , na zasadzie spełnia - nie spełni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia m szą wykazać, że łącznie spełniają ww. warun .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:< >
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, które dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła ania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udziele ie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone rzed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga em samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkani osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani , jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takie o zaświadczenia
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypad u podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami cz ści VII pkt. 4 SIWZ 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamó ienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracownik w stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawc : nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp a specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowani projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie