Piła: Przebudowa drogi powiatowej nr 1165P w ciągu ul. Wiosny Ludów w Pile - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 304175 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301051 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1165P w ciągu ul. Wiosny Ludów w Pile - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) Robót drogowych (protokoły konieczności z dnia 05.10.2011r.i 04.11.2011r.) wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno(średnia gr. warstwy 3 cm)wraz z odwiezieniem urobku na odległość 5km regulacja skrzynek zaworów wodociągowychi gazowych(szt.27) i studni telekomunikacyjnych (szt.7) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchnia chodników z kostki betonowej szarej gr.8cm ścieku przychodnikowego z kostki bet. gr.6cm 2) Robót sanitarnych (protokoły konieczności z dnia 04.11.2011r.i 02.11.2011r.) naprawa 14 sztuk istniejących studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej-roboty ziemne, demontażowo-montażowe elementów betonowych studzienek(zwężki,kręgi,płyty nastudzienne) wykonanie obejścia wodociągu w rejonie zaprojektowanej studzienki kanalizacji deszczowej D24 wykonanie przewiertu pod sieć kanalizacji deszczowej pod al.Poznańską w Pile.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.30-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158347,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194767,65
Oferta z najniższą ceną: 194767,65 / Oferta z najwyższą ceną: 194767,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie ww robót jest niezbędne i konieczne do właściwej ł efektywnej realizacji przedsięwzięcia , do osiągnięcia celu określonego w dokumentacji projektowej oraz do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia podstawowego.Ponadto z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wyższych kosztów.