Piła: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego - roboty dodatkowe V.
Numer ogłoszenia: 301041 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293971 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego - roboty dodatkowe V..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. roboty budowlane wynikające ze zmian projektowych wprowadzonych w trakcie realizacji robót: 1) wykonanie nawierzchni Pulastic na stanowiskach strzeleckich w budynku klubowym - załącznik nr 2 2) zmiana projektowa kąta nachylenia wiat strzeleckich - załącznik nr 8 3) wykonanie dodatkowego rusztu pod sufit podwieszany w budynku strzelnicy pneumatycznej wprowadzone ze względów konstrukcyjnych - załącznik nr 9 2. roboty budowlane objęte projektem a nie uwzględnione w przedmiarze robót: 1) roboty ziemne - zespół strzelnic - Zając - załącznik nr 3 2) roboty ziemne - zespół strzelnic - Dzik - załącznik nr 4 3) roboty ziemne - strzelnica Bażant - załącznik nr 5 4) roboty ziemne - zespół strzelnic Dzik - przewożenie taczkami - załącznik nr 6 5) roboty ziemne - formowanie zasypów strzelnica Zając - załącznik nr 7 protokół konieczności nr 7 z dnia 07.10.2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66037,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę