Piła: PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W
PILE - GŁADYSZEWO, ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ZWŁOK ZWIERZĘCYCH
ORAZ OCHRONA PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE MIASTA PIŁY
Numer
ogłoszenia: 288315 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W PILE - GŁADYSZEWO, ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ZWŁOK ZWIERZĘCYCH ORAZ OCHRONA PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE MIASTA PIŁY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie i utrzymanie schroniska dla bezdomnych zwierząt, 2) przyjęcie dotychczasowych zwierząt przebywających w schronisku z dniem podpisania umowy, 3) administrowanie obiektami schroniska, zlokalizowanego przy ul. Kamiennej w Pile - Gładyszewo, 4) zapewnienie utrzymania średniego miesięcznego stanu zwierząt w liczbie do ok. 220 szt. przez cały okres umowy, 5) wykonywanie zabiegów sterylizacji, (rocznie ok. 240 szt., w tym sterylizacja 30 szt. bezdomnych kotów dostarczonych przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami Oddział w Pile), 6) wykonywanie eutanazji zwierząt w razie potrzeby (rocznie ok. 75 szt.), 7) zapewnienie możliwości przyjęcia do schroniska ok. 580 szt. zwierząt rocznie, 8) znakowanie psów stałym symbolem przypisanym dla Gminy Piła wg wzoru PA Nr kolejny, 9) zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt na terenie m. Piła (ok. 100 przypadków rocznie), 10) w okresie zimowym tj. od 01 listopada do 31 marca dostarczenie nieodpłatnie Towarzystwu Opieki nad Zwierzętami Oddział w Pile karmy dla kotów o wartości 200,00 zł miesięcznie, 11) utrzymanie czystości i porządku zgodnie z wymogami sanitarnymi oraz utrzymanie schroniska w należytym stanie technicznym tj.: sprawne funkcjonowanie urządzeń sanitarnych, wodociągowych i elektrycznych, bieżące utrzymanie porządku wokół terenu schroniska (teren przyległy, droga dojazdowa) oraz odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi w okresie zimowym, bieżące regulowanie opłat za wodę, energię elektryczną i innych opłat wynikających z prowadzenia schroniska, dokonywanie napraw i drobnych remontów - w zależności od potrzeb, podanie numeru telefonu stacjonarnego - do kontaktów ze schroniskiem w godzinach pracy schroniska, 12) przyjmowanie zagubionych, zbłąkanych, porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt z terenu miasta Piła, 13) przekazywanie zwierząt osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, 14) zapewnienie humanitarnej opieki nad zwierzętami oraz przestrzeganie norm żywieniowych, 15) przeprowadzanie badań, zabiegów weterynaryjnych oraz koniecznych szczepień, 16) prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, 17) świadczenie usług hotelarskich dla zwierząt, 18) prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt zgodnie wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt (Dz.U. z 2004 r. Nr 158, poz. 1657), która zawiera: a) opis zwierzęcia, w tym: gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, b) datę przyjęcia do schroniska lub inne okoliczności, na podstawie których zwierzę znalazło się w schronisku, oraz imię, nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do schroniska, c) dane dotyczące kwarantanny, d) dane dotyczące przeprowadzanych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, e) datę opuszczenie schroniska oraz imię i nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę bądź datę śmierci z podaniem przyczyny, 19) wyłapywanie w granicach administracyjnych Miasta Piła bezdomnych zwierząt, które: a) uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone, a nie istnieje możliwość ustalenia ich właściciela, b) podejrzane są o nosicielstwo chorób zakaźnych, agresywnych, stanowiących zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego, 20) zapewnienie całodobowej opieki w pełnym zakresie bezdomnym zwierzętom, 21) promowanie adopcji, 22) przedkładanie raz na miesiąc w formie załącznika do faktury informacji w zakresie: a) składników wyliczenia usługi za dany miesiąc według załącznika nr 8 do SIWZ, b) danych o zwierzętach - przyjętych do schroniska, oddanych do adopcji, padłych - z podaniem przyczyny, całkowitej ilości zwierząt przebywających w schronisku. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt, posiadających stosowne certyfikaty. Przewożenie zwierząt do schroniska powinno odbywać się pojazdem dopuszczonym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. W celu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekty schroniska i znajdujące się tam wyposażenie. Wykonawca prowadzący schronisko dla zwierząt zobowiązany będzie do przestrzegania wszelkich przepisów prawnych związanych z ww. działalnością. Uwaga: Zamawiający przewiduje zmianę lokalizacji schroniska i na tę okoliczność dopuszcza zmianę zapisów umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wszyscy spełniają ww. warunek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę lub wykonuje usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, potwierdzoną dokumentem np. referencją na dowód, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorcę działalności polegającej na prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz zezwolenie w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.). 2. Zezwolenie na transport padłych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie. 3. Zezwolenie na unieszkodliwianie padłych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. 4. Oświadczenie o zawartej umowie na stałą współpracę z lekarzem weterynarii (nie dotyczy osób prowadzących działalność, mających uprawnienia lekarza weterynarii). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 6. Podwykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Składniki wyliczenia wartości oferty za 2012 rok - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Składniki wyliczenia wartości oferty za 2013 rok - załącznik nr 7a do SIWZ. 9. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę lokalizacji schroniska i na tę okoliczność dopuszcza zmianę zapisów umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie