Piła: Remont pomieszczeń piwnicznych w Żłobku nr 1 ul. Grabowa 7 w Pile
Numer ogłoszenia: 280467 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnicznych w Żłobku nr 1 ul. Grabowa 7 w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń piwnicznych w Żłobku nr 1 ul. Grabowa 7 w Pile Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Pomieszczenia piwniczne - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, wykucie kratek wentylacyjnych, rozebranie ścianek z cegły, odbicie tynków na sufitach i ścianach, rozbiórka posadzek, zeskrobanie i zmycie farby z sufitów i ścian, wykucie otworu na rurę wentylacyjną, zbezpieczenie podłóg, wywóz gruzu + opłata za składowanie, wykonanie tynków na sufitach i ścianach, obudowa rur co, wentylacji itp. płytą g-k, zagruntowanie podłoży, wykonanie tynków szpachlowych na sufitach i ścianach ułożenie tynku żywiczno-mineralnego, obsadzenie narożników i kratek wentylacyjnych, licowanie ścian płytkami, wzmocnienie posadzki preparatem, izolacja przeciwwilgociowa, ułożenie płytek antypoślizgowych na posadzce, montaż drzwi do łazienki, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, demontaż i ponowny montaż grzejników, demontaż rur, zaworów, podejść dopływowych i odpływowych, demontaż urządzeń sanitarnych, montaż nowych rur z Cu, zaworów, podejść dopływowych i odpływowych, montaż urządzeń sanitarnych (umywalka, zlewozmywak, wanna, kabina natryskowa itp.), izolacja rur, wykucie bruzd i ponowne ich otynkowanie, demontaż i ponowny montaż lamp, wyłączników, gniazd wtykowych 2. Wejście od strony kotłowni - skucie odparzonego tynku na podeście, skucie skruszonego i popękanego podłoża betonowego, wywóz gruzu na wysypisko, wykonanie nowego tynku na podeście, ułożenie betonu na podłożu gruntowym, obsadzenie wycieraczek Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ c) wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego 2) zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10 ; 64-920 Piła Kancelaria Główna p.134 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak