Piła: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - REMONT DACHU W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 16 W PILE PRZY AL. POWSTAŃCÓW WLKP. 86A
Numer ogłoszenia: 264869 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - REMONT DACHU W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 16 W PILE PRZY AL. POWSTAŃCÓW WLKP. 86A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - REMONT DACHU W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 16 W PILE PRZY AL. POWSTAŃCÓW WLKP. 86A Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozebranie rur spustowych i rynien, rozbiórka obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia z papy, rozebranie odeskowania połaci, wywóz odpadów budowlanych z utylizacją,odeskowanie połaci płytą OSB , obróbki blacharskie, pokrycie dachu 2 x papa termozgrzewalna, montaż rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, przeczyszczenie wpustów deszczówkii, malowanie farbą olejną wentylatorów wyciągowych, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, pomiar instalacji odgromowejh + protokół z pomiarów Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623), szczególności: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623), 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia, 6) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów określających w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, 7) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, 8) zapewnienie codziennej dyspozycyjności na budowie, 9) zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej ( geodezyjnej, rozliczeniowej), 10) współpraca z nadzorem autorskim, 11) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 14) zachowanie poufności informacji, 15) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska, 16) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 17) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 18) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 19) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 20) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 21) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 22) nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zapewnienie ścisłej współpracy w tej kwestii z wykonawcą robót oraz Zamawiającym, 23) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym, 24) rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 25) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 26) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) - po zakończeniu robót zgodnie z udzieloną gwarancja przez Wykonawcę robót 27) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 28) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym, 29) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. Od momentu zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych należy uwzględnić 36-miesięczny okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót, w którym nadzór inwestorski będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z inspekcjami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. Przewiduje się w okresie rękojmi i gwarancji jeden raz w roku obowiązkowy przegląd inspekcyjny. Inne wizyty nadzóru inwestorskiego (Inspektorów Nadzoru) będą niezbędne w momencie ujawnienia się i zgłoszenia wad w trakcie eksploatacji oraz obowiązku odbioru po ich usunięciu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie