Piła: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp- Centrum Strzelectwa Sportowego - wycinka drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami
Numer ogłoszenia: 264841 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp- Centrum Strzelectwa Sportowego - wycinka drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z wycinką drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami w ramach zadania pn: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego Zakres prac obejmuje: 1) Geodezyjne wyznaczenie terenu pod wycinkę (obszar przeznaczony do wycinki drzew i krzewów - rys. nr 1) 2) Ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym terenie 3) Mechaniczne karczowanie pni 4) Zebranie gałęzi i karpiny w stosy 5) Zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez Wykonawcę ( np. spalenie) 6) Dokonanie oceny przydatności drewna oraz wyliczenie ilości drewna opałowego pozyskanego z wycinki przez osobę uprawnioną (dokument dostarczyć do Urzędu Miasta Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich (WriFE) 7) Wywóz pociętych dłużyc na składowisko przy ul. Węglowej 9a w Pile ( dokument przekazania podpisany przez przedstawiciela Zarządu Dróg i Zieleni oraz Wykonawcę dostarczyć do UM WriFE) 8) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac na czas prowadzenia usługi tzn. robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, w szczególności dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 9) Uporządkowanie miejsca po zakończeniu prowadzonych prac 10) Poniesienie wszelkich niezbędnych opłat , przestrzeganie podczas realizacji robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, ustawy o odpadach, ochrony przeciwpożarowej, przepisów dot. przewozów na drogach publicznych, przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy 11) Dokonanie nasadzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i w ilości wynikającej z uzyskanej decyzji administracyjnej (proponowana lokalizacja nasadzeń - rys. nr 2) Uwaga: nasadzenia należy dokonać wg zasady liściaste za liściaste, iglaste za iglaste 12) Pielęgnacja nasadzeń przez rok, w razie wystąpienia ubytków dokonanie nasadzeń uzupełniających 13) Wykonanie tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego nasadzone drzewa przed leśną zwierzyną o wysokości m.in. 1,6 m (np. siatka leśna na słupkach drewnianych) 14) Wyznaczenie koordynatora i spełnienie warunków zgodnie z art 208 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy 15) Koordynowanie prac z Generalnym Wykonawcą realizującym inwestycję na tym samym terenie zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę 16) Wykonanie przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac dokumentacji fotograficznej placu budowy i dojazdu. Uwaga: Istnieje możliwość dokonania wizji w terenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3) Podwykonawstwo - załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy: A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 2. zmiana obowiązującej stawki VAT; 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia; 4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 5. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie