Piła: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp- Centrum Strzelectwa Sportowego - wycinka drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami
Numer ogłoszenia: 264841 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp- Centrum Strzelectwa Sportowego - wycinka drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z wycinką drzew i krzewów na działce nr 51/4 wraz z nasadzeniami w ramach zadania pn: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy al. Powstańców Wlkp. - Centrum Strzelectwa Sportowego Zakres prac obejmuje: 1) Geodezyjne wyznaczenie terenu pod wycinkę (obszar przeznaczony do wycinki drzew i krzewów - rys. nr 1) 2) Ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym terenie 3) Mechaniczne karczowanie pni 4) Zebranie gałęzi i karpiny w stosy 5) Zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez Wykonawcę ( np. spalenie) 6) Dokonanie oceny przydatności drewna oraz wyliczenie ilości drewna opałowego pozyskanego z wycinki przez osobę uprawnioną (dokument dostarczyć do Urzędu Miasta Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich (WriFE) 7) Wywóz pociętych dłużyc na składowisko przy ul. Węglowej 9a w Pile ( dokument przekazania podpisany przez przedstawiciela Zarządu Dróg i Zieleni oraz Wykonawcę dostarczyć do UM WriFE) 8) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac na czas prowadzenia usługi tzn. robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, w szczególności dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 9) Uporządkowanie miejsca po zakończeniu prowadzonych prac 10) Poniesienie wszelkich niezbędnych opłat , przestrzeganie podczas realizacji robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, ustawy o odpadach, ochrony przeciwpożarowej, przepisów dot. przewozów na drogach publicznych, przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy 11) Dokonanie nasadzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i w ilości wynikającej z uzyskanej decyzji administracyjnej (proponowana lokalizacja nasadzeń - rys. nr 2) Uwaga: nasadzenia należy dokonać wg zasady liściaste za liściaste, iglaste za iglaste 12) Pielęgnacja nasadzeń przez rok, w razie wystąpienia ubytków dokonanie nasadzeń uzupełniających 13) Wykonanie tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego nasadzone drzewa przed leśną zwierzyną o wysokości m.in. 1,6 m (np. siatka leśna na słupkach drewnianych) 14) Wyznaczenie koordynatora i spełnienie warunków zgodnie z art 208 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy 15) Koordynowanie prac z Generalnym Wykonawcą realizującym inwestycję na tym samym terenie zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę 16) Wykonanie przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac dokumentacji fotograficznej placu budowy i dojazdu. Uwaga: Istnieje możliwość dokonania wizji w terenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3) Podwykonawstwo - załącznik nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy: A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 2. zmiana obowiązującej stawki VAT; 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia; 4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 5. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie