Piła: prace rozbiórkowe, prace murarsko-tynkarskie, prace malarskie, instalacja wodno-kanalizacyjna w Zespole Szkół Nr 3 w Pile - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 249397 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243561 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace rozbiórkowe, prace murarsko-tynkarskie, prace malarskie, instalacja wodno-kanalizacyjna w Zespole Szkół Nr 3 w Pile - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace rozbiórkowe, prace zabezpieczające i porządkowe, prace murarsko-tynkarskie, podłoża i posadzki, stolarka, prace malarskie, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja c.o., instalacja elektryczna i komputerowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64468,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75000,00
Oferta z najniższą ceną: 75000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie prac dodatkowych wynikły w trakcie prowadzonego remontu. Pomieszczenia gabinetów z-ców dyrektora, gabinetu stomatologicznego, sali 012 nie były ujęte w kosztorysie inwestorskim. Prace należy wykonać w pełnym zakresie robót budowlanych i elektrycznych. Wykonanie tych prac jest konieczne i zasadne w celu przygotowania pomieszczeń do przeznaczonej im funkcji oraz poprawy warunków użytkowych i estetycznych. Ponadto z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wyższych kosztów. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Szczegółowe uzasadnienie wyboru trybu zawarte jest w protokole konieczności z dnia 06.09.2011 r.