Piła: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA DNIA RECYKLINGU W PILE
Numer ogłoszenia: 229217 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213781 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA DNIA RECYKLINGU W PILE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i kompleksowa organizacja plenerowej imprezy pn. Dzień recyklingu dla mieszkańców - na Wyspie w Pile, dnia 17 września 2011 roku, utrzymanego w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (4 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającego, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, z wykorzystaniem materiałów recyklingowych, 2) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologi, 3) występ zespołu muzycznego, 4) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 5) promocję plenerowej imprezy uwzględniając logo Piły (projekt do akceptacji): - 30 szt. plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja) - wykorzystując 50% makulatury, - 1.000 szt. ulotek dwustronnych kolorowych o formacie A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując 50% makulatury, - reklamę w prasie lokalnej, 6) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami, 7) zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych (wynajem toalet przenośnych,koszy na odpady), 8) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie, 9) konferansjera, 10) urządzenia pneumatyczne tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni, zamku do skakania, 11) obsługę techniczną, 12) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 13) ubezpieczenie imprezy. Wykonawca przygotuje punkty informacyjne lokalnych przedsiębiorców zajmujących się transportem, zbieraniem odpadów oraz punkty promocyjne firm zajmujących się recyklingiem. Wykonawca przeprowadzi również akcję zbiórki odpadów, w której mieszkańcy miasta będą mogli wymienić odpady (np. ok.5 baterii, 1 kg makulatury) na grillowane w czasie festynu kiełbaski bądź sadzonki krzewów i drzewek ozdobnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ