Piła: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 222305 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego Komputer (11 szt.) o następujących parametrach minimalnych: processor: Intel Core i5, 4 rdzenie, częstotliwość min. 3.1GHz, pojemność pamięci L3 6MB, płyta główna: z chipsetem Q67, zintegrowana karta graficzna, zintegrowana karta muzyczna, zintegrowana karta sieciowa o przepustowości 1Gb-ss, dwukanałowa obsługa pamięci, typ obsługiwanej pamięci DDR3-1333MHz, złącze PCI-E 16x (2 szt.), złącze PCI-E 1x (1 szt.), złącze PCI (1 szt.), złącze USB 10 szt. w tym 4 szt. z panelu przedniego obudowy), złącze RS232 bez użycia adaptera (1 szt.), złącze DisplayPort (1 szt.), złącze D-sub 15-stykowe (1 szt.), gniazda pamięci 4 szt. pamięć operacyjna: DDR3 4GB 1333MHz dysk twardy: wewnętrzny, pojemność 500GB, SATA II, pamięć cache 16MB, 7200 obr./min, 3.0 GB/s, NCQ, Smart IV nagrywarka DVD+-RW SATA z obsługą LightScribe i z oprogramowaniem do nagrywania płyt CD i DVD obudowa: MiniTower, na przednim panelu obudowy gniazda: 4 x USB, 2 x audio zasilacz: min. 320W, aktywny PFC, efektywność min. 90% przy 50% obciążeniu, wentylator min. 92 mm; klawiatura: przewodowa, klawiatura w kolorze jasnym, mysz: przewodowa, optyczna oprogramowanie systemowe: preinstalowany MS Windows 7 Pro PL 64 bit, monitor LCD, przekątna ekranu 19 w proporcjach 4:3 lub 5:4, jasność min. 250cmm2, kontrast dynamiczny min. 8000:1, czas reakcji plamki 5 ms, rozdzielczość nominalna 1280x1024, kąt widzenia poziomego min. 170o i pionowego 160o W/w elementy komputera muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą mieć naniesiony w sposób trwały jego znak: płyta główna, pamięć operacyjna, dysk twardy, napęd optyczny, obudowa, zasilacz komputer musi posiadać certyfikat ISO 14001 Drukarka laserowa mono z serwerem wydruku i dupleksem (1 szt.) HP LaserJet P1606dn lub równoważna o parametrach minimalnych: laserowa mono, format wydruków A4, rozdzielczość pionowa i pozioma 600 dpi, prędkość wydruku minimum 25 strmin, wbudowana pamięć 32MB, prędkość taktowania procesora min. 400MHz, normatywny cykl pracy do 8.000 str.mies., podajnik papieru na min. 250 kartek, gramatura obsługiwanego papieru: od 60 do 160g/m2, bęben z zasobnikiem toneru stanowiący całość (wymiana w całości), sprzętowa obsługa dupleksu (druk dwustronny), złącza zewnętrzne: USB 2.0, wbudowany interfejs sieci Ethernet 10-100, waga nie większa niż 7kg, przewód połączeniowy USB 2.0 o długości min. 1,7m Drukarka laserowa mono z serwerem wydruku i dupleksem (2 szt.) HP LaserJet P2055dn lub równoważna o parametrach minimalnych: laserowa mono, format wydruków A4, rozdzielczość pionowa i pozioma 1200 dpi, prędkość wydruku minimum 33 str/min, wbudowana pamięć 128MB, prędkość taktowania procesora min. 600MHz, normatywny cykl pracy do 50.000 str.mies., podajnik papieru na min. 500 kartek, gramatura obsługiwanego papieru: od 60 do 160g/m2, bęben z zasobnikiem toneru stanowiący całość (wymiana w całości), sprzętowa obsługa dupleksu (druk dwustronny), złącza zewnętrzne: USB 2.0, wbudowany interfejs sieci Ethernet 10/100, przewód połączeniowy USB 2.0 o długości min. 1,7m Podane wyżej parametry są wartościami minimalnymi. W ofercie należy podać producenta i model dla następujących elementów: komputer, procesor, monitor, klawiatura, mysz, drukarka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - zał. nr 1, 2.Oświadczenia wymagane od wykonawców - zał. nr 4, 3.Projekt umowy - zał. nr 5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie