Piła: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA DNIA RECYKLINGU W PILE
Numer ogłoszenia: 213781 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA DNIA RECYKLINGU W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i kompleksowa organizacja plenerowej imprezy pn. Dzień recyklingu dla mieszkańców - na Wyspie w Pile, dnia 17 września 2011 roku, utrzymanego w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (4 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającego, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, z wykorzystaniem materiałów recyklingowych, 2) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologi, 3) występ zespołu muzycznego, 4) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 5) promocję plenerowej imprezy uwzględniając logo Piły (projekt do akceptacji): - 30 szt. plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja) - wykorzystując 50% makulatury, - 1.000 szt. ulotek dwustronnych kolorowych o formacie A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując 50% makulatury, - reklamę w prasie lokalnej, 6) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami, 7) zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych (wynajem toalet przenośnych,koszy na odpady), 8) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie, 9) konferansjera, 10) urządzenia pneumatyczne tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni, zamku do skakania, 11) obsługę techniczną, 12) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 13) ubezpieczenie imprezy. Wykonawca przygotuje punkty informacyjne lokalnych przedsiębiorców zajmujących się transportem, zbieraniem odpadów oraz punkty promocyjne firm zajmujących się recyklingiem. Wykonawca przeprowadzi również akcję zbiórki odpadów, w której mieszkańcy miasta będą mogli wymienić odpady (np. ok.5 baterii, 1 kg makulatury) na grillowane w czasie festynu kiełbaski bądź sadzonki krzewów i drzewek ozdobnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 134, piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie