Piła: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE
Numer ogłoszenia: 190585 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W PILE 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa wyposażenie 1.1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wyposażenie do piłki koszykowej wyposażenie do piłki siatkowej 1.1.3. Ogrodzenie terenu 1.1.4. Oświetlenie terenu 1.1.5. Chodniki 1.1.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 1.1.7. Rozbiórki 1.1.8. Nadzór archeologiczny 1.2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) nadzór nad wykonaniem robót 2) uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym robót i całej inwestycji 3) prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych, przygotowanie protokołów z tych narad 4) współpraca z projektantami 5) sprawdzanie i zatwierdzanie protokołów zaawansowania robót 6) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych 7) rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia 8) współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru robót branżowych ( sanitarnych i elektrycznych) 9) koordynacja pracy inspektorów 10) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja budowy 11) informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach 12) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej 13) prowadzenie i rozliczanie zadania zgodnie z programem rządowym Moje Boisko ORLIK 2012 oraz podpisanymi w tym zakresie umowami z Instytucjami dofinansowującymi 14) niewymienione czynności, wynikające z przepisów Prawa budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowej budowy. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z obiektem, dokumentacją techniczną oraz innymi posiadanymi przez Zamawiającego materiałami. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. Nr 134, piętro I - Kancelaria Głóna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie