Piła: Park przy ul. Ceglanej w Pile - ścieżka zdrowia, zewnętrzna siłownia - zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych wraz z elementami uzupełniającymi
Numer ogłoszenia: 187759 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park przy ul. Ceglanej w Pile - ścieżka zdrowia, zewnętrzna siłownia - zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych wraz z elementami uzupełniającymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Park przy ul. Ceglanej w Pile - ścieżka zdrowia, zewnętrzna siłownia - zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych wraz z elementami uzupełniającymi W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1. zaprojektowanie ścieżki zdrowia złożonej z 9 stacji oraz siłowni zewnętrznej złożonej z 5-8 urządzeń. W projekcie należy przewidzieć: - następujące elementy ścieżki zdrowia: a) równoważnie - do przejść, przeskoków zawrotnych, wejść jednonóż b) zestaw do podciągania - drążek trzystopniowy, możliwość podciągania na różnych wysokościach- dostosowany do wzrostu i możliwości ćwiczącego c) przeplatanka - ścianka wspinaczkowa - ćwiczenie zwinnościowe polegające na przejściu przez okienka kratownicy lub wspinanie się po ściance (może mieć formę wielościanu) d) platformy do slalomu - z narastającą wysokością dającą możliwość wykonania slalomu lub przejścia po platformach, wspięcia jednonóż e) drabinki do ćwiczeń siłowych, przejście w zwisie na rękach lub górą po drabince f) urządzenia do ćwiczeń mięśni brzucha, dolnego odcinka grzbietu i pośladków - dwie możliwości na jednej stacji g) płotki wielofunkcyjne - możliwość pokonania płotków skacząc , przechodząc nad i pod płotkiem, obiegając slalomem h) ćwiczenia równoważne - równoważnia łamana może być o zróżnicowanej wysokości do pokonania poprzez przejście , przebiegniecie i) ćwiczenia rozciągające - możliwość wykonania ćwiczeń rozciągających z wykorzystaniem podparcia na różnej wysokości - elementy siłowni zewnętrznej: 5- 8 stanowisk (np. orbitrek, krzesło rzymskie, rowerek - biegacz, prasa nożna, wioślarz, wyciskanie siedząc itp.), ustawione np. w obrębie koła. Całość usytuowana na sztucznej nawierzchni co zapobiegnie podmywaniu przez wodę i tworzeniu się dziur w miejscu ćwiczenia. - bezpieczną nawierzchnię przy urządzeniach ścieżki zdrowia, które tego ymagają oraz siłowni zewnętrznej - tablice informacyjne, piktogramy, regulaminy itp. - ławki z oparciem, kosze na śmieci Uwaga: Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie akceptacji Zamawiającego na projektowane rozwiązania oraz wszelkie wymagane uzgodnienia do projektu. 2. dostawa i montaż: - elementów ścieżki zdrowia wymienionych w pkt 1 lit a) do i); - urządzeń siłowni zewnętrznej, - bezpiecznej nawierzchni przy urządzeniach ścieżki zdrowia które tego wymagają ze względów bezpieczeństwa oraz przy urządzeniach siłowni zewnętrznej, - tablic informacyjnych, piktogramów, regulaminów, ławek z oparciem oraz koszy na śmieci. Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą być dostosowane do wymagań znaku bezpieczeństwa, posiadać stosowne certyfikaty, 2) muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne ( uderzenia, obciążenia). 3) urządzenia drewniane winny być montowane w podłożu na kotwach metalowych 4) od chwili protokolarnego przekazania terenu do dnia zakończenia czynności odbioru Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wobec osób trzecich 5) Po zakończeniu prac instalacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania terminu usunięcia wad do 7 dni od daty zgłoszenia. Uwaga: 1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia dla robót wymienionych w art. 29 Prawa budowlanego a w przypadkach koniecznych uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 2. Zamawiający informuje, że teren na którym planowany jest montaż przedmiotowych urządzeń sportowych posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, który przewiduje dla niego funkcję zieleni parkowej z dopuszczeniem urządzeń sportowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.21.21.40-9, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) zrealizowali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem siłowni zewnętrznych składających się z co najmniej 3 urządzeń, b) wykonali min 2 ścieżki zdrowia z co najmniej 5 stacjami. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w tym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo Zamawiający będzie przyznawał następującą ocenę punktową: 1) 1 pkt za każdą dostawę wraz z montażem powyżej wymagań Zamawiającego; 2) 1 pkt za każdą wykonaną ścieżkę zdrowia powyżej wymagań Zamawiającego Końcowa ocena punktowa będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawców. W razie złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez więcej niż 7 (siedmiu) wykonawców, do negocjacji zostanie zaproszonych 7 (siedmiu) wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez Wykonawców, którzy zostaną sklasyfikowani na 7 i 8 pozycji równej ilości punktów o zakwalifikowaniu jednego z nich zadecyduje liczba punktów za zrealizowane dostawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże osobę, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności ogólnobudowlanej , która będzie odpowiedzialna za właściwy montaż urządzeń i wykonanie bezpieczej nawierzchni.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Dodatkowo Zamawiający będzie przyznawał następującą ocenę punktową: 1) 1 pkt za każdą dostawę powyżej wymagań Zamawiającego; 2) 1 pkt za każdą wykonaną ścieżkę zdrowia powyżej wymagań Zamawiającego Końcowa ocena punktowa będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawców. W razie złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez więcej niż 7 (siedmiu) wykonawców, do negocjacji zostanie zaproszonych 7 (siedmiu) wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez Wykonawców, którzy zostaną sklasyfikowani na 7 i 8 pozycji równej ilości punktów o zakwalifikowaniu jednego z nich zadecyduje liczba punktów za zrealizowane dostawy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz określenie warunków zmian: A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) wystąpienie na placu budowy niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację robót montażowych. 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. , B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak