Piła: Ścieżki rowerowe w mieście Piła - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na: modernizację ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około
2 800 mb
Numer ogłoszenia: 188373 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżki rowerowe w mieście Piła - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na: modernizację ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około 2 800 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR modernizacji ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około 2 800 mb (załącznik 1 - na schemacie punkty A-B, C-D), w tym: M - około 2250 mb istniejacych nawierzchni, do wykonania roboty budowlane w zakresie konstrukcji nawierzchni i oświetlenia wraz z usunięciem wszelkich kolizji z podziemną, naziemną i nadziemną infrastrukturą techniczną oraz budowlami-mosty (schemat kolor zielony) o szerokości według stanu istniejącego (isniejące szerokości od 3,5 m do 5 m), B [składa się z odcinków oznaczonych B-I (przy Starostwie Pilskim), B-II (pod mostem), B-III (pod mostem)] - około 550 mb budowy nowych nawierzchni i oświetlenia wraz z usunięciem wszelkich kolizji z podziemną, naziemną i nadziemną infrastrukturą techniczną oraz budowlami (schemat kolor czerwony), o szerokości jak istniejących, sąsiadujących ciągów M, dopuszcza się uzasadnione lokalne zwężenia. Projekt budowlano-wykonawczy, winien obejmować: projekty ciągu pieszo- rowerowego i oświetlenia parkowego z usunięciem wszelkich kolizji z podziemną, naziemną i nadziemną infrastruktura techniczną oraz budowlami dla modernizacji istniejących ciągów i zielenią (drzewa, krzewy), projekt budowlany dla nowo projektowanych odcinków ciągów pieszo-rowerowych wraz z oświetleniem i wszelkimi rozwiązaniami technicznymi niezbędnymi do prawidłowego ich użytkowania (np. murki oporowe, przebudowa istniejącej kolidującej infrastruktury technicznej), jak również kolizji z zielenią, rodzaj nawierzchni według uzgodnionej koncepcji, oświetlenie (remont, przebudowa lub budowa), odwodnienie, Zakres projektu: a) projekt : projekty remontu ciągu pieszo- rowerowego i oświetlenia parkowego wraz z usunięciem wszelkich kolizji z podziemną, naziemną i nadziemną infrastrukturą techniczną oraz budowlami dla modernizacji istniejących ciągów, projekt budowlany wraz z usunięciem wszelkich kolizji z podziemną, naziemną i nadziemną infrastrukturą techniczną oraz budowlami dla nowo projektowanych odcinków, projekty uzgodnione zgodnie z wymogami przepisów szczególnych obowiązujących dla tego typu obiektów b) projekt oznakowania c) projekt zieleni wraz z inwentaryzacją istniejącej zieleni oraz zestawieniem i oznakowaniem zgodnie ze stosownymi przepisami, drzew i krzewów do wycinki lub przesadzenia W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : a) uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego według potrzeb b) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. aktualnej mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów d) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzyskanie do projektu wszelkich uzgodnień, opinii oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa ( np. Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej, Konserwatorem Zabytków (archeologia), Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich, Powiatowy Zarząd Dróg w Pile, Zarząd Dróg i Zieleni w Pile itd.) f) uzyskanie protokołu ZUD według potrzeb g) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji h) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych i) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska j) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę lub potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia dla robót wymienionych w art. 29 Prawa Budowlanego. W pierwszej kolejności Projektant winien przygotować oraz uzgodnić z Zamawiającym w okresie do 1 miesiąc od dnia podpisania umowy - koncepcję rozwiązania projektowanego przedmiotu umowy. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z: 1. ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. Z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133 z późniejszymi zmianami) 3.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) 4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochroną środowiska itd. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: projekty budowlano - wykonawcze - 6 egz. Przedmiar robót - 2 egz. Kosztorys nakładczy - 2 egz. Kosztorys inwestorski - 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 komplety Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową( tekstowo - rysunkową , specyfikacje techniczne) , oraz część kosztorysową. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia: a) projektant o specjalności drogowej b) projektant o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych c) projektant o specjalności mostowej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że: ww warunek spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek innych przyczyn niż błędy w dokumentacji projektowej, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; d) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak