Piła: Budowa parkingu przy ul. Salezjańskiej - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
Numer ogłoszenia: 164829 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Salezjańskiej - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na parking przyuliczny wzdłuż ul. Salezjańskiej zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (załacznik do SIWZ - zaznaczono wstępnie planowane miejsca postojowe - dopuszczone jest zastosowanie miejsc poprzecznych, wzdłużnych lub ukośnych w załeżności od warunków technicznych). W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zjazdy do sąsiadujących działek, rozwiązać projektowo kolizje z istniejącymi mediami, w szczególności z kablami elektroenergetycznymi, wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji, rozwiązać kwestie odwodnienia, zaprojektować zieleń przyuliczną. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : 1. uzyskanie podkładu geodezyjnego - mapy do celów projektowych 2. uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. Wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty 3. dokonanie wizji lokalnej oraz inwentaryzacji stanu istniejącego w tym istniejących drzew i krzewów; 4. uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień 5. pozytywne uzgodnienie projektu z Zarządem Dróg i Zieleni w Pile 6. bieżące informowanie Zamawiajacego o postępach prac, zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywanie stosownych uzgodnień i weryfikacji. 7. uzyskanie protokołu ZUD; 8. wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybów wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytania w czasie do 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpwiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu. 9. uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych 10. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: projekty budowlano-wykonawcze w rozbicu na poszczególne branże - 6 egz. Przedmiary robót - 2 egz. Kosztorysy nakładcze - 2 egz. Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych np na płytach CD - 2 komplety. Jedenj kjomplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technciznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach lektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m.in. Graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowyc Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni na wniosek wykonawcy przed rozpoczęciem robót posiadaną inwentaryzację dotychczas wykonanych robót w zakresie modernizacji ulicy Salezjańskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe; 2.. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 3. zmiana obowiązującej stawki VAT; 4. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia; 5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 6. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie