Piła: Park przy ul. Ceglanej - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na budowę i przebudowę oświetlenia, przebudowę alejek małej architektury (rejon przy ulicy Warsztatowa / Ceglana / Reymonta)
Numer ogłoszenia: 164899 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park przy ul. Ceglanej - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na budowę i przebudowę oświetlenia, przebudowę alejek małej architektury (rejon przy ulicy Warsztatowa / Ceglana / Reymonta).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na: - uzupełnienie alejek w ramach małej architektury w rejonie tzw. Parku przy ul. Ceglanej - nawierzchnia gruntowa ulepszona w standardzie częściowo już wybudowanych w obrzeżach betonowych. Długość brakujących alejek - ok. 100 mb w tym jeden ciąg komuniacyjny łączący teren zielony z ciagiem pieszo- rowerowym wzdłuż obwodnicy śródmiejskiej przy ul. Warsztatowej. W tym ciągu należy zaprojektować pokonanie różnicy wysokości (5-6 mb, ok.2-3 ciągi schodów terenowych). - uzupełnienie nawierzchni na polach (max. 15 szt.) planowanych stacji ścieżki zdrowia - wg bieżących uzgodnień z Zamawiającym. - uzupełnienie oświetlenia alejek istniejących oraz nowoprojektowanych w zakresie doprojektowania nowych linii kablowych (ok 250 mb) wraz z oświetleniem oraz uzupełnienie urządzeń oświetleniowych na liniach już istniejących (43 brakujące lampy). W zakresie uzupełnienia urządzeń oświetleniowych należy dokonać na wstępie oceny stanu technicznego istniejących linii kablowych i zasilających. Istniejące linie to : 1300 mb linii YAKY 4x16 mm2, zasilanie szafki oświetleniowej - 320 mb linii YAKY 4x50mm2. Po wykonaniu inwentaryzacji zaprojektować ewentualnie wymianę kabli w miejscach nie gwarantujących bezpieczeństwa i prawidłowości odbioru oraz uzupełnienie lamp i słupów oświetelniowych w uzgodnionym z Zamawiającym standardzie, obowiązującym dla całości oświetlenia (między innymi słupy oświetleniowe z materiału niemetalowego). - usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji; W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : a) uzyskanie podkładu geodezyjnego - mapy do celów projektowych b) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. Wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty dokonanie wizji lokalnej oraz inwentaryzacji stanu istniejącego w tym istniejących drzew i krzewów. uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień bieżące dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym współpraca z wykonawcą stacji ścieżki zdrowia i uwzględnienie ewentualnych wytycznych w projektach branżowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia; c) uzyskanie protokołu ZUD; d) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji e) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych f) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: 1. projekty budowlano-wykonawcze w rozbicu na poszczególne branże - 6 egz. 2. Przedmiary robót - 2 egz. 3. Kosztorysy nakładcze - 2 egz. 4. Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 6. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznych np na płytach CD - 2 komplety (oddzielnie dla każdej dokumentacji w wymaganych rozbiciu na poszczególne kategorie dróg) Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową( tekstowo - rysunkową , specyfikacje techniczne) , oraz część kosztorysową. Część kosztorysowa winna obejmować także zakres robót polegających na uporządkowaniu i drobnej rewalozyacji istniejących alejek oraz terenu w obrębie po ok. 2 mb po obu ich stronach. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni na wniosek wykonawcy przed rozpoczęciem robót posiadaną inwentaryzację dotychczas wykonanych robót w zakresie sieci oświetleniowych na przedmiotowym terenie oraz wypis i wyrys z obowiązującego na tym terenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 2-zadania dotyczące sporządzania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy lub przebudowy dróg w ramach których, była opracowana dokumentacja na budowę lub przebudowę oświetlenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.4.1. Potencjał kadrowy Wykonawca wskaże osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia: a) projektant o specjalności drogowej b) projektant o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że: ww warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe; 2.. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 3. zmiana obowiązującej stawki VAT; 4. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia; 5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 6. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie