Piła: Ścieżki rowerowe w mieście Piła - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na: modernizację ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około 2 800 m
Numer ogłoszenia: 143891 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżki rowerowe w mieście Piła - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na: modernizację ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około 2 800 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR modernizacji ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Gwdy w Pile na odcinku około 2 800m (załącznik 1 - na schemacie punkty A-B, C-D), w tym: M - około 2250 m istniejacych nawierzchni, do wykonania roboty budowlane w zakresie konstrukcji nawierzchni i oświetlenia (schemat kolor zielony) o szerokości według stanu istniejącego (isniejące szerokości od 3,5 m do 5 m), B (składa się z odcinków oznaczonych B-I, B-II, B-III) - około 550 m budowy nowych nawierzchni (schemat kolor czerwony), o szerokości jak istniejących, sąsiadujących ciągów M, dopuszcza się uzasadnione lokalne zwężenia. Zakres projektu: a) projekt : szkice i rysunki remontu ciągu pieszo- rowerowego i oświetlenia parkowego dla modernizacji istniejących ciągów, projekt budowlany dla nowo projektowanych odcinków, projekty uzgodnione zgodnie z wymogami przepisów szczególnych obowiązujących dla tego typu obiektów b) projekt oznakowania c) projekt zieleni wraz z inwentaryzacją istniejącej zieleni oraz zestawieniem i oznakowaniem zgodnie ze stosownymi przepisami, drzew i krzewów do wycinki lub przesadzenia W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : a) uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego według potrzeb, b) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. aktualnej mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów, c) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzyskanie do projektu wszelkich uzgodnień, opinii oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa ( np. Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej, Konserwatorem Zabytków (archeologia), Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich, itd.), d) uzyskanie protokołu ZUD według potrzeb, e) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji, f) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych, g) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska, h) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę lub potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia dla robót wymienionych w art. 29 Prawa Budowlanego. W pierwszej kolejności Projektant winien przygotować oraz uzgodnić z Zamawiającym w okresie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy - koncepcję rozwiązania projektowanego przedmiotu umowy.Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z: 1. ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. Z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133 z późniejszymi zmianami) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) 4.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochroną środowiska itd. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: projekt budowlano - wykonawczy - 6 egz. Przedmiar robót - 2 egz. Kosztorys nakładczy - 2 egz. Kosztorys inwestorski - 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 1 komplet Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową( tekstowo - rysunkową , specyfikacje techniczne) , oraz część kosztorysową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, zgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 3. zmiana obowiązującej stawki VAT; 4. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia; 5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 6. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piły pl. Staszica 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie