Piła: Śieżki rowerowe w mieście Piła- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na oznakowanie pionowe i poziome oraz likwidację tzw przeszkód architektonicznych na trasach istniejących ścieżek rowerowych, w podziale na drogi poszczególnych kategorii.
Numer ogłoszenia: 137867 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJąCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ścieżki rowerowe w mieście Piła- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na oznakowanie pionowe i poziome oraz likwidację tzw przeszkód architektonicznych na trasach istniejących ścieżek rowerowych, w podziale na drogi poszczególnych kategorii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na: 1. oznakowanie pionowe i poziome istniejących ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo rowerowych w mieście, ujednolicenie tego oznakowania, powiązanie oznakowaniem poszczególnych odcinków tras. Etapem wstępnym do ostatecznych projektów oznakowania winna być wykonana przez wykonawcę z najwyższą starannością inwentaryzacja istniejącego oznakowania. Projekty oznakowania winny zostać wykonane w podziale na poszczególne kategorie dróg - to jest drogi gminne i powiatowe, wojewódzkie oraz krajowe. Projekty winny uwzględniać wykorzystanie i zagospodarowanie możliwych do wykorzystania znaków pionowych (słupki i tablice). Oznakowanie poziome winno obejmować w szczególności oliniowania oraz znaki (rower) wymalowane na nawierzchniach. 2. likwidację tzw przeszkód terenowych na istniejących ścieżkach rowerowych i ciągach pieszo-rowerowych. Przez przeszkody terenowe rozumie się przede wszystkim zbyt wysoki krawężnik, ewentualnie inne stwierdzone kolizje. Etapem wstępnym do ostatecznych projektów winna być wykonana przez wykonawcę z najwyższą starannością inwentaryzacja stanu istniejącego przeszkód. Projekty winny zostać wykonane w podziale na poszczególne kategorie dróg - to jest drogi gminne i powiatowe, wojewódzkie oraz krajowe. W zakresie inwentaryzacji stanu istniejącego ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo-rowerowych należy uwzględnić ulice miasta Piły wyszczególnione na załączniku tabelarycznym. Szacunkowa długość ulic do uwzględnienia w zakresie przedmiotu zamówienia wynosi ok. 42 km. Na fragmentach ulic na których obecnie nie ma wyznaczonych ścieżek rowerowych należy oznakowaniem poziomym, pionowym oraz likwidacją przeszkód terenowych je wyznaczyć. Wykonawca po podpisaniu umowy, w celu umożliwienia stworzenia jednolitego systemu, otrzyma dodatkowo od Zamawiającego dane dot innych realizowanych projektów budowlano-wykonawczych związanych ze ścieżkami rowerowi, które już obejmują wykonanie projektu oznakowania. Zakres projektów technicznych: a) projekty techniczne oznakowania z rozbiciem na poszczególne kategorie dróg i poszczególne ulice. b) projekty techniczne likwidacji przeszkód architektonicznych z podziałem na poszczególne kategorie dróg i na poszczególne ulice. Inwentaryzacje oraz projekty techniczne należy wykonać w zakresie opisowym wraz z częścią rysunkową. Rysunki inwentaryzacyjne oraz do projektów oznakowania należy wykonać na mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów opiniodawczych w skali co najmniej 1:1000 lub większej (np. 1:500). W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : a) uzyskanie podkładu geodezyjnego właściwego do wykonania projektów będących przedmiotem zamówienia - mapa do celów sytuacyjno-wysokościowych do celów opiniodawczych w skali 1:1000; b) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. Wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty; c) bieżące dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym; d) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych (w zakresie w jakim będą konieczne) oraz uzyskanie do projektów uzgodnień, zgód, opinii oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa. W szczególności należy uzyskać uzgodnienie z właściwymi dla kategorii dróg organami i instytucjami odpowiedzialnymi za organizację ruchu na drogach publicznych; e) uzyskanie protokołu ZUD - jeśli taka potrzeba zaistnieje; f) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji; g) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych; h) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: - projekty techniczne - 5 egz. - Przedmiary robót - 2 egz. - Kosztorysy nakładcze - 2 egz. - Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznych np na płytach CD - 2 komplety (oddzielnie dla każdej dokumentacji w wymaganych rozbiciu na poszczególne kategorie dróg) Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową( tekstowo -rysunkową, specyfikacje techniczne) , oraz część kosztorysową. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miasta Piły pl. Staszica 10 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Główna Urząd Miasta Piły pl. Staszica 10 p. 134.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie