Piła: II.1.1.)Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap.
Numer ogłoszenia: 126167 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1.)Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap II etap realizacji inwestycji obejmuje: -wykonanie posadzek parteru - płytki GRES, -wykonanie posadzki hali sportowej z PCV na ślepej podłodze, -wykonanie stropu międzykondygnacyjnego i posadzek I piętra, -montaż ślusarki i stolarki aluminiowej, -roboty wykończeniowe wewnętrzne- tynki , izolacje przeciw wilgociowe,okładziny stropów płytami g- k, licowanie ścian płytkami , malowanie ,montaż balustrad schodowych,- elewacja i roboty wykończeniowe zewnętrzne- ocieplenie ścian budynku,wykonanie tynków i malowanie, - okładziny schodów zewnętrznych, opaska wokół budynku,-wyposażenie sali sportowe - dostawa i montaż ławki - L= 2000m - 12 szt, L= 2800mm- 2 szt, L= 2400mm - 2 szt, L= 1600mm- 6 szt,koszykówka podstropowa centralna - 1 kpl, koszykówka treningowa - 2 boiska poprzeczne- po 1 kpl, siatkówka centralna - 1 kpl, siatkówka treningowa - 2 boiska poprzeczne - po 1 kpl, piłka ręczna /futsal - 1 kpl, unihokej - 1 kpl, piłkochwyty na ściany szczytowe -1 kpl, siatki osłonowe na okna - 1 kpl, kotara grodząca -1 kpl, elektroniczna tablica wyników - 1 szt,-wyposażenie pozostałe: siedziska - hol siedzisko ISO BLACK PLASTIC 2 lub równoważne - 6 szt, siedzisko ISO BLACK PLASTIK 3 lub równowazne, siedzisko ISO PLASTIK 4 lub równowazne, siedziska -widownia siedzisko ławkowe z PCV G-3 130 szt -wykonanie instalacji wodno -kanalizacyjnej, -wykonanie instalacji p.poż hydrantowej, -wykonanie instalacji c.o, -wykonanie instalacji wentylacji, -wykonanie instalacji elektrycznej , instalacja gniazd wtykowych i oświetlenia wewnętrznego, instalacja odgromowa, instalacja sieci komputerowej oświetlenie zewnętrzne instalacja systemu alarmowego, instalacja systemu CCTV system nagłasniający, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:dokumentacja techniczna, kosztorysy ofertowe. Inwestycja realizowana będzie na podstawie pozwolenia na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 58700,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 09:10, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10 ; 64-920 Piła Kancelaria Główna p.134 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie