Piła: II.1.1.)Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap.
Numer ogłoszenia: 126167 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.1.)Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - II etap II etap realizacji inwestycji obejmuje: -wykonanie posadzek parteru - płytki GRES, -wykonanie posadzki hali sportowej z PCV na ślepej podłodze, -wykonanie stropu międzykondygnacyjnego i posadzek I piętra, -montaż ślusarki i stolarki aluminiowej, -roboty wykończeniowe wewnętrzne- tynki , izolacje przeciw wilgociowe,okładziny stropów płytami g- k, licowanie ścian płytkami , malowanie ,montaż balustrad schodowych,- elewacja i roboty wykończeniowe zewnętrzne- ocieplenie ścian budynku,wykonanie tynków i malowanie, - okładziny schodów zewnętrznych, opaska wokół budynku,-wyposażenie sali sportowe - dostawa i montaż ławki - L= 2000m - 12 szt, L= 2800mm- 2 szt, L= 2400mm - 2 szt, L= 1600mm- 6 szt,koszykówka podstropowa centralna - 1 kpl, koszykówka treningowa - 2 boiska poprzeczne- po 1 kpl, siatkówka centralna - 1 kpl, siatkówka treningowa - 2 boiska poprzeczne - po 1 kpl, piłka ręczna /futsal - 1 kpl, unihokej - 1 kpl, piłkochwyty na ściany szczytowe -1 kpl, siatki osłonowe na okna - 1 kpl, kotara grodząca -1 kpl, elektroniczna tablica wyników - 1 szt,-wyposażenie pozostałe: siedziska - hol siedzisko ISO BLACK PLASTIC 2 lub równoważne - 6 szt, siedzisko ISO BLACK PLASTIK 3 lub równowazne, siedzisko ISO PLASTIK 4 lub równowazne, siedziska -widownia siedzisko ławkowe z PCV G-3 130 szt -wykonanie instalacji wodno -kanalizacyjnej, -wykonanie instalacji p.poż hydrantowej, -wykonanie instalacji c.o, -wykonanie instalacji wentylacji, -wykonanie instalacji elektrycznej , instalacja gniazd wtykowych i oświetlenia wewnętrznego, instalacja odgromowa, instalacja sieci komputerowej oświetlenie zewnętrzne instalacja systemu alarmowego, instalacja systemu CCTV system nagłasniający, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:dokumentacja techniczna, kosztorysy ofertowe. Inwestycja realizowana będzie na podstawie pozwolenia na budowę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 58700,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania zakresem robót zgodnych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości , daty, miejsca wykonania,oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1,5 miliona złotych ( słownie: milion pięćset tysięcy złotych) b)Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1,5 miliona złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 09:10, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10 ; 64-920 Piła Kancelaria Główna p.134 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie