Piła: ULICA HUTNICZA W PILE (krawężniki,kanalizacja deszczowa)
Numer ogłoszenia: 106387 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ULICA HUTNICZA W PILE (krawężniki,kanalizacja deszczowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamowienia obejmuje budowę: ULICY HUTNICZEJ W PILE (krawężniki, kanalizacja deszczowa) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty drogowe,sanitarne(kanalizacja deszczowa) oraz elektryczne na odcinku od ul.Obrońców Helu do al.Wojska Polskiego oraz roboty polegające na uzupełnieniu,wymianie elementów istniejących studzienek rewizyjnych w oparciu o protokół przeglądu sieci kan.sanitarnej i deszczowej z dnia 15.09.2010r. na odcinku od ul.Połabskiej do ul.Obrońców Helu oraz sięgaczu. ROBOTY DROGOWE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót przygotowawczych(odtworzenie punktów głównych i wysokościowych,rozebranie krawężników betonowych,rozebranie chodników z płyt bet.35x35x5cm,rozebranie chodnika z kostki betonowej,ręczne rozebranie nawierzchni z płyt drogowych bet.(trylinka)gr.12cm,frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno śr.gr.4cm-ok.1428,00 m2, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 15cm-ok.1428,00m2; 2) robót ziemnych(wykonywane mechanicznie ) 3) regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa skrzynek zaworów wodociągowych,gazowych,regulacja ,uzupełnienie,wymiana elementów istn.studzienek rewizyjnych w oparciu o o protokół przeglądu sieci kan.sanitarnej i deszczowej z dnia 15.09.2010r.,regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach); 4) podbudowy (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstr.;wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinajacej z piasku w korycie mech.gr. warstwy po zagęszcz.10cm-ok.1956,00m2 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego ,warstwa gr.15cm-ok.1956,00m2 5) nawierzchni(ustawienie krawężników bet.najazdowych o wym.15x22cm wraz z ławą z oporem z betonu B-20 ; wykonanie nawierzchni jezdni z kostki bet.szarej gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej gr.3cm-ok.1933,00m2;wykonanie progów zwalniajacych z kostki brukowej bet. gr.8cm koloru czerwonego na podsypce cem.-piask. i podbud.bet.gr. 20cm; wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki bet.czerwonej gr.8cm na podsypce cem.-piask.gr. 3cm;ustawienie obrzeży bet. o wym.8x30cm na podsypce cem.-piaskowej; wykonanie nawierzchni chodników z kostki bet. szarej gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm -ok.391,10m2; 6) zieleni(wykonanie trawników dywanowych siewem z uprzednim humusowaniem warstwa gr.10 cm i roczną pielęgnacją. ROBOTY SANITARNE(KANALIZACJA DESZCZOWA) Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót ziemnych i rozbiórkowych; 2) kanalizacji deszczowej z rur litych PVC o średnicy fi 200mm-43,17m; 3) studni ściekowych ulicznych bet. fi 500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym -szt.11 4) kaskady zewnętrznej o średnicy fi 200mm-1kpl.; 5)włączeń siodłowych do istn. Kanału 200/300mm-10kpl. 6) montażu włazów ,płyt i pierscieni odciążajacych na istniejacych studniach rewizyjnych z kręgów bet. o fi 200mm-6kpl.;7) wymiany skrzynek wodociągowych z dostosowaniem do nowych rzędnych nawierzchni-8kpl. KOLIZJE ELEKTRYCZNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót usunięcie kolizji elektrycznych: 1)przestawienie istniejacych latarni oświetleniowych(2kpl).poza teren kolizji z przebudowywaną drogą wraz z robotami towarzyszacymi(przebudowa oraz zabezpieczenie istniejących linii kablowych oświetleniowych). Dla całości robót do obowiązków Wykonawcy robót należy: wykonanie wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnieniowych w tym w szczególności dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; sporządzenie przez kierownika budowy planu bioz opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego uzgodnienie oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych dokonanie wszelkich koniecznych wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji, w szczególności wynikających z Opinii ZUD (gestorzy mediów, zarządcy dróg itd.), decyzji pozwolenia na budowę, przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu, wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów z gestorami mediów, przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy (2 komplety wraz ze spisem zawartości) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą - 6 egzemplarze obsługa geodezyjna i geotechniczna robót, będących przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścią kosztorysową oraz szczególowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.2 4) SIWZ. 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 4. Kosztorysy ofertowe ( uproszczone) wypełnione wg wzoru stan zał. do SIWZ 5. Załącznik dotyczacy podwykonawstwa - załącznik nr 6 do SIWZ 6. Dokument wniesienia wadium ( potwierdzony za zgodność z oryginałem)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy: A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) wystąpienie na placu budowy niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację cyklowych robót budowlano-montażowych, po pisemnym zgłoszeniu tych faktów przez wykonawcę, nie później niż 14 dni od momentu ich ustąpienia. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: - występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej -5°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 7 dni następujących jeden po drugim; 2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty budowlane; 3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. , B. Zmiana sposobu spełnienie świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 2. pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3. odmienne od zatwierdzonych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, to jest istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; C. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2. Zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 3. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 4. zmiana obowiązującej stawki VAT; 5. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia; 6. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 7. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie