Piła: Ścieżki rowerowe w mieście Pile : Budowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Miłej w Pile - osiedle Koszyce K3
Numer ogłoszenia: 96309 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżki rowerowe w mieście Pile : Budowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Miłej w Pile - osiedle Koszyce K3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ścieżki rowerowe w mieście Pile : Budowa ciągu pieszo - rowerowego na ulicy Miłej w Pile - osiedle Koszyce K3 Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowa ciągu pieszo - rowerowego , nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o łącznej długości ok. 550 m i szerokości 4 m Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych 2) obrzeża 3) wszelkich robót ziemnych 4) nawierzchni ścieżki z kostki betonowej (bezfazowej) - czerwonej, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 5) nawierzchni chodnika z kostki betonowej (bezfazowej) - szarej, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 6) oznakowanie pionowe i poziome docelowe oraz na czas budowy 7) rozbiórka istniejącej nawierzchni z brukowca z wywiezieniem elementów kamiennych na plac magazynowy 8) humusowanie z obsianiem przy grubości humusu 10 cm 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3700,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.2 4) SIWZ. 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Kosztorysy ofertowe ( uproszczone) wypełnione wg wzoru stan zał. do SIWZ 5. Załącznik dotyczacy podwykonawstwa - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Dokument wniesienia wadium ( potwierdzony za zgodność z oryginałem)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) wystąpienie na placu budowy niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację cyklowych robót budowlano-montażowych, po pisemnym zgłoszeniu tych faktów przez wykonawcę, nie później niż 14 dni od momentu ich ustąpienia. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: - występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej -5°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 7 dni następujących jeden po drugim; 2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty budowlane; 3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. , B. Zmiana sposobu spełnienie świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 2. pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3. odmienne od zatwierdzonych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, to jest istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; C. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2. Zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 3. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 4. zmiana obowiązującej stawki VAT; 5. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia; 6. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 7. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie